poniedziałek, 1 lipca 2013

Od Claudii, CD historii Morigan

- Eemm... może opowiedz mi coś o sobie...- powiedziałam do nowej wilczycy. Nie byłam pewna co zrobić, więc na początek postanowiłam się czegoś o niej dowiedzieć. Nie spodziewałam się, że tak szybko będę musiała decydować, o dołączeniu wilka do watahy.
- Noo... mam żywioł śmierci...- powiedziała i nic więcej się nie dowiedziałam. Widać było że jest skryta.
- No ok. Możesz do nas dołączyć- oznajmiłam z uśmiechem.
- Dzięki.- odrzekła szybko.
- Potrzebujesz, żeby ktoś oprowadził Cię po watasze?- zapytałam, gotowa pokazać jej ciekawe miejsca
- Nie, sama pozwiedzam, ale dzięki- odpowiedziała i poszła.
- Tajemnicza ta Shetani- skomentował Zik, na co reszta przytaknęła.
- To my się już będziemy zbierać- powiedział Arashi i pociągnął Morigan za łapę.
- A co to, randka?- zapytał Zik, a Morigan uśmiechnęła się znacząco.
<Zik, co dalej? Morigan, Arashi co u was?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz