niedziela, 18 sierpnia 2013

Od Yoh, CD historii Rose

Podbieglem do wrożek i jednorożca.
- E.. cześć ^^- powitałem się.
- Witajcie. Jaki jest cel waszej wizyty?- zapytała podejrzliwie jedna z nich.
- Nie bójcie się, nic wam nie chcemy zrobić, po prostu przechodziliśmy- poinformowała je Rose.
- Tak po prostu? Na tę polanę trafiają tylko osoby samotne lub zakochane- powiedziała wróżka, która przerwała granie na flecie.
- Więc wy zapewne przedstawiacie tę drugą opcję?- zapytała z uśmiechem, głaszcząc jednorożca.
- E.. tak- odpowiedziałem.
- W tym miejscu mogą przebywać tylko osoby połączone prawdziwą miłością, widać, że wy jesteście nimi.- powiedział jednorożec.
- Ty mówisz?- zapytałem zaskoczony.
- Tak, jestem Oyamura, a to Hikishimi - tu wskazała na kobietę z fletem- oraz Namuko.
- Miło was poznać, jestem Rose, a mój partner to Yoh.
- Możemy się przejść po tym magicznym miejscu?- zapytałem oczarowany urokiem okolicy.
- Oczywiście- zaśmiała się Namuko szeptając coś do przyjaciółki. Szliśmy chwilę z Rose gdy nagle wpadł mi do głowy pewien pomysł, tylko... czy ona się zgodzi.
- Rose
- Yoh - powiedzieliśmy w tym samym momencie.- Ty zacznij- powiedziała Rose.
-  Chciałbym się zapytać... chcesz mieć ze mną dzieci?- zapytałem nieśmiało.
- O to samo chciałam spytać!- zawołała i cmoknęła mnie w policzek.
- Czyli odpowiedź to 'tak'?- upewniałem się.
- Oczywiście!- zawołała. No i ten... tego... XD Potem wróciliśmy na polanę. Wróżki siedziały na łące i rozmawiały.
- Już?- zachichotała Namuko.
- Musimy już iść- powiedziałem.
- Miło było was poznać. Może jeszcze kiedyś nas odwiedzicie?- zaproponowała Hikishimi.
- Oczywiście.- uśmiechnęła się moja piękność i zaczęliśmy wracać.
- Macie nasze błogosławieństwo! Niech wasze maleństwa zaznają szczęścia!- zawołała za nami Oyamura. Ciekawe skąd wiedziała... No cóż. Po kilku minutach dotarliśmy do watahy.
<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz