niedziela, 30 czerwca 2013

OD Yoh CD Histori Zika

Kiedy Rose weszła zarumieniłem się, ale miałem nadzieję, że tego nie zauważyła.
- Hej, gdzie byłaś?- zapytałem.
- U Eowiny. Co u Zika?- odpowiedziała i zadała pytanie.
- Jak zawsze - spoko- oznajmiłem.
Chwilę później podciągnąłem łapy, żeby wstać. Rose nie zauważyła mojego zamiaru, ponieważ stała odwrócona do mnie tyłem. Trudno było mi się podnieść, bo ból brzucha nadal nie ustępował, ale postanowiłem, że to zrobię teraz i tu. Muszę w końcu jej to wyznać. Ledwie trzymałem się na czterech łapach, ale pokuśtykałem do niej.
- Co ty robisz!?- zawołała, kiedy zauważyła mnie tuż obok siebie. - Kładź się natychmiast, nie jesteś jeszcze w pełni sił.
- Jestem na tyle silny by Ci to powiedzieć, parząc Ci w oczy...- Zacząłem, a Rose patrzyła na mnie wyczekująco. Serce biło mi jak oszalałe, ale wiedziałem że już nie ma odwrotu i muszę to powiedzieć. Przełknąłem ślinę o wkońcu wykrztusiłem te słowa.- Kocham Cię Rose... Kocham twój uśmiech, twoje oczy, to co robisz... po prostu Cię kocham, z całych sił i mam nadzieję, że ty też to czujesz, ale jeśli nie... to nic, po prostu będę miał pustkę w sercu, depresję i nie będę miał sił by żyć. - nie ja wcale nie chciałem jej wziąć na litość :D
- Eeeee- zająknęła się.
<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz