niedziela, 2 czerwca 2013

Od Yoh, CD historii Rose

- Eee no co tam?- zapytałem brata, kiedy ten położył się obok mnie.
- Jak zwykle... ale wiesz co Yoh? Widzę, że u ciebie robi się ciekawie ^^- powiedział tajemniczo.
- Yy ciekawie? To znaczy?- zacząłem się domyślać o co mu chodzi.
- Oj braciszku... zakochałeś się co nie? - zaśmiał się. Przed nim nic nie da się ukryć. Ahh ten jego dar czytania w myślach ._.
- No tak jakby trochę...- odpowiedziałem niepewnie.
- Na ładnie, bliźniak się zakochał, bliźniak się zakochał- zawołał.
- Tak, krzycz tak, żeby usłyszała -,- - warknąłem.
- Oj no to co ty chcesz z tym zrobić? Powiedz jej!- zaproponował, ale ja nie byłem taki pewny.. Bo co jeśli mnie wyśmieje, nie tego na pewno nie zrobi jest za dobra, ale może po prostu nic do mnie nie czuje.
- Ej ty mnie tutaj swatasz, a sam to się zakochałeś w Claudii- zaśmiałem się, a jemu zrzędła mina.
- Skąd o tym wiesz?- zapytał zdenerwowany.
- To widać od razu jak się na ciebie spojrzy! Zakochany totalnie- powiedziałem mu, a on przez chwilę nad czymś się zastanawiał, po czym powiedział.
- Nikt o tym nie wie, jasne?
- Nikt nie wie, że się zakochałem w Rose jasne?
- No to piona- przybiliśmy sobie łapkę. W tym momencie do jaskini weszła Rose.
<Rose, Zik kto dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz