środa, 30 stycznia 2013

Nowy członek!

http://republika.pl/blog_eo_4289856/6108745/tr/kuko.jpg
Imię: Yuki
Płeć: Kobieta
Wiek: 1 rok (nieśmiertelna)
Żywioł: Powietrze
Moce: Potrafi kontrolować wiatr. Zmienia się w motyla.
Charakter: Dość ruchliwa i ciekawska przy znajomych, a poza stadem nieśmiała.
Rodzina: Mama- Luna; Tata-James; Brat-Dave (nie wiem gdzie są)
Historia: Podczas podróży z moimi rodzicami w poszukiwaniu nowego domu zgubiłam się, bo pobiegłam za motylem (miałam wtedy 4 miesiące!) i nie mogłam trafić do reszty stada. Na szczęście trafiłam do watachy świetlanych dusz.
Partner:Na razie nie szuka.
Przyjaciele: Przyjaźni się ze wszystkimi, jednak nie ma jeszcze swojego prawdziwego przyjaciela

Towarzysz : Skrzydlaty króliczek Tibi. Stanowisko: Polujące Pozycja: Delta Właściciel: _werka000_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz