środa, 30 stycznia 2013

Od Luny, CD opowieści Pitcha


Od Luny
- Ci przekazać wiadomość od Monstrousy- elfki mroku.A więc ona mówi : Pichu na świecie pojawił się potwór Ewklatus. Stanął on na mrocznej górze i krzyknął że zniszczy kulę ziemską i Ciebie bowiem jesteś słaby i hańbisz stworzenia ciemności.Wyłapał wszystkie elfy mroku,czarownice,wilkołaki i wampiry. Pozamykał je w magicznych klatkach. Jedyną elfką mroku pozostała tylko Monstrousa. Co gorsza złapał na ogniste łańcuchy kilka Nightmare'ów i męczy je zaciskając im łańcuchy coraz mocniej.
- Na co czekamy ?! Już idę Ewklatusie!...A tak wogóle po co jeszcze tu jesteś ?- Spytał Pich
- No....te klatki są z takiego materiały że tylko moja moc może je przepalić...
- ...i musisz iść ze mną?- Pich nie wyglądał na zadowolonego
- Chyba tak-Alfy mi kazały.
- Jak my tam dojdziemy?nie mamy mapy!- Zdenerwował się Pich
- Ej!! wyluzuj ja mam mapę. Dostałam od Nimfadory.
- Pokaż?
- Masz
- Przecież to trzy tysięce mil!
- Ja odkryłam swą nową moc.
- Jaką?
- To Teleportacja!
- No to co? musisz sama tam pójść?
- Co ty ja użyje teleportacji łącznej!
- Co ja muszę zrobić?
- No...
- Co ,,No"?
- wziąć mnie za łapy...Pich wziął moje łapy i Oblał się rumieńcem. Przenieśliśmy się na Mroczną górę
<<Pich Co dalej?- dokończ>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz