wtorek, 16 kwietnia 2013

Nowy członek !

 http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120415132118/thewarriorcatsclanroleplay/images/8/82/9Picture1.jpg
Imię:Aimi
Płeć:Samica
Wiek: 7 miesięcy
Żywioł: Powietrze
Moce: zdolność latania, możliwość prowadzenia rozmów telepatycznych i czytanie w umyśle,teleportacja,uwodzenie
Charakter: miła,uczynna,lepiej z nią nie zadzierać
Rodzina: nieznana
Historia:Urodziłam się w małej,przytulne jaskini. Nasza wataha nie była duża.Byłam w niej ja,mój ojciec i starszy brat Ares . Matka zmarła po porodzie.W czasie polowania ojciec zginął pod kopytami reniferów. Nastała sroga zima.Ares zdecydował się zmienić jaskinie. Wędrowaliśmy po świecie przez 2 miesiące . Gdy skończyłam 3 miesiące Ares i Ja wpadliśmy w sidła .Weszliśmy do klatki,w której było mięso i drzwi zatrzasnęły się za nami. Ja mogłam się wydostać przez szparę ,gdyż byłam bardzo mała . Brat kazał mi uciekać, jednak ja nie chciałam go zostawić. Przyszli wielcy okropni ludzie i usłyszałam strzał ,a gdy spojrzałam na Aresa leżał martwy. Wystraszona uciekłam i zgubiłam się. Wędrowałam po świecie sama mając nadzieję na znalezienie nowej rodziny.

Partner: szuka
Przyjaciele:
Stanowisko: szpieg
Pozycja: delta
Właściciel: kicia00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz