czwartek, 18 kwietnia 2013

Od Nimfadory, CD historii Lisy

- Yyy... jestem Nimfadora, to Dave, a to Yuki- powiedziałam wskazując na poszczególne wilki.
- aha... miło was poznać. Co was tu sprowadza?- zapytała.
- Szukamy puszki pandory- odrzekłam.
- a po co ona wam?- zapytała podejrzliwe
- Mój brat... on..- powiedziałam.
- Uh... rozumiem, wiem co może wam pomóc- oznajmiła i ruszyła do przodu, podążyliśmy za nią. Po chwili znaleźliśmy się... pod wodą!
- O co tu chodzi? - wybulgotałam.
- Płyńcie!- zawołała i popłynęła, zrobiliśmy to samo. Po chwili byliśmy na powierzchni. Znajdowała się tam tajemnicza ścieżka.
- Musicie tędy iść, na końcu znajduje się podpowiedź- powiedziała i wskoczyła do wody.
- No to idziemy!- zawołała Yuki. Szliśmy około dwóch godzin. Wreszcie na końcu ścieżki ujrzeliśmy tajemniczego wilka.
- Daleko doszliście, trochę zmęczyliście, to nie koniec waszej drogi, bądźcie z naturą za pan brat, bo jak nie srogi koniec wasz.- wyszeptał i po prostu znikł.
< dokończycie?>

ścieżka:
http://plfoto.com/zdjecia_new2/1519840.jpg
Tajemniczy wilk:
 http://img213.imageshack.us/img213/7161/wbiegujp8.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz