niedziela, 14 kwietnia 2013

Od Arashiego CD Historii Yuki

- Ale ty byłeś za tym pomysłem . - Odpowiedziała Yuki . Już chciałem powiedzieć o Waru ( Który teraz miał zaciesz ), ale zamiast tego odleciałem . Poleciałbym w Swoje ulubione miejsce ,ale wtedy by je zauważyły i ... no i nie miałbym miejsca gdzie jestem tylko ja jeden . I niestety Waru . Dlatego leciałem przed siebie . W końcu wylądowałem na polance . Leżałem tam dość długo nie myśleć o niczym , nie widząc nic , po prostu leżąc . W końcu zaczął się robić wieczór więc musiałem wracać ,ale po co ? Mogę przenocować tutaj . Mimo, iż polanka była dość dziwna i nigdy jej nie widziałem wcześniej postanowiłem zostać . Niedaleko była jaskinia więc się tam udałem .
 Całą noc śniły mi się dziwne rzeczy . We wszystkich pojawiał się dziwny stwór . Z samego rana zerwałem się i pobiegłem przed siebie . Nie wiedziałem po co ,ale wiedziałem ,że muszę . Po chwili biegu zauważyłem ... Tego dziwnego lisa . Siedział na drzewie i patrzył przerażony na dziwnego stwora , który najwidoczniej chciał coś od niego . Postanowiłem mu pomóc ,ale nie wiedziałem co zrobić . Poczułem ,że rozpiera mnie energia , byłem gotowy do ataku zawyłem ,a w potwora trzasnął piorun , zaś ten uciekł , najwidoczniej bał się piorunów . Byłem zaskoczony tym co zrobiłem , ale zamiast się nad tym zastanowić podszedłem do liska .
- Cześć jestem Arashi  , a ty ? - Przedstawiłem się .
- Jestem Miyako ,ale mów mi Mi . - Odpowiedziała .- Chciałabym być Twoją towarzyszką , gdyż uratowałeś mi życie .
- Ok . - Powiedziałem po prostu .
Potem zapanowała niezręczna cisza . " Powiedź coś ." Powiedział mi w myślach Waru . Postanowiłem jej opowiedzieć Swoją historię . Potem ona mi opowiedziała.
- Ja pochodzę z innego wymiaru . Żyłam tam z rodzicami i siostrą niestety ... Pewnego dnia nas najechali . Większość zabili , a resztę wzięli w niewolę . Ja właśnie dostałam się w niewolę , aż pewnego dnia odkryłam swoje moce . Udało mi się tutaj przenieść . Niestety za mną przyniósł się ten potwór , którego pokonałeś . Uciekł , niestety pewnie wróci po mnie . Dlatego chciałabym prosić Cię o pomoc i zostać Twoją towarzyszką . Gdybym opanowała Swoje moce pewnie bym go po prostu przeniosła, ale niestety nie panuję nad nimi .
- Zgadzam się abyś została moją towarzyszką ,ale musimy to zgłosić alfie .
- Ok , to idziemy ? - Odpowiedziała . " Fajnie ,że masz towarzyszkę , mógłbyś ją ze mną poznać ? " -Zapytał Waru kiedy szliśmy do jaskini Lili .
- Ja Cię słyszę i wiem jak wyglądasz . - Powiedziała Mi .
- Wow skąd ? - Zapytał w myślach , gdyż wiedział , że skoro go słyszy to mu odpowie .
- Nie wiem . Po prostu Cię słyszę i widzę kiedy mówisz .
Po chwili dotarliśmy do jaskini , zauważyłem ,że Morigan także czeka przed nią . Nie wiem czemu ,ale poczułem coś jakby motylki w brzuchu .
- Też chcesz coś od Lili ? - Zapytała ,nie zauważyła Mi ,bo ona się schowała za mną,  po chwili wyszła Rose i powiedziała ...
<Co powiedziałaś Rose ?>

Mi :
http://images4.fanpop.com/image/photos/17800000/Espeon-espeongirl360-17853283-430-470.jpg

Potwór :
http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/092/c/e/Chimera_by_Branflakes2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz