niedziela, 21 kwietnia 2013

Od Morigan/Alisy, CD historii Arashiego


* Od Morigan
- No, bo ja chcę ci powiedzieć że… k… k… - powiedział Arashi. Nastała chwila ciszy. Żałowałam, że mu tak powiedziałam, ale cóż, taka jestem.
- Arashi… - zaczęłam, ale wtedy nagle nastała noc i księżyc przeświecił przez szczeliny w szałasie.
Była pełnia.
Arashi zmienił się i zawył. Patrzyłyśmy z Triss na niego w osłupieniu. „Porozmawiam z Waru” – powiedziała Alisa.

*Od Alisy
- Waru, o co tu chodzi? – spytałam
- Arashi tak ma w każdą pełnię.
- Aaaa…. A co chciał powiedzieć?
- Chciał… porozmawiać z Morigan. – spojrzał na Triss
- Aha. A nie da się z nim porozmawiać?
- Da się, ale jak się pełnia skończy.
- Przecież przed chwilą było południe! – krzyknęłam, ale wtedy niebo znów stało się jasne. „Takich
anomalii pogodowych jeszcze nie widziałam” – pomyślałam i pozwoliłam Morigan przejąć kontrolę…

* I znowu od Morigan =)
Arashi znów był sobą.
- Co się stało?! – spytałam
- Pełnia. Ja tak mam. – wyjaśnił
- To ja… pójdę… nad jezioro. – powiedziała Triss i wyszła, choć wiedziałam, że gdy tylko zniknie nam z oczu stanie się niewidzialna i tu wróci.
- To co chciałeś? – spytałam uśmiechając się.

<Arashi? =D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz