wtorek, 2 kwietnia 2013

Od ALexa CD Historii Louisa

Wyruszyliśmy w drogę . Prze całą rozmawiałem z Akirą . opowiedziała mi swoją historię ,było bardzo smutna . Potem doszliśmy na miejsce .
-  Kim jesteście ? - Zapytał ostry i nie ufy głos .
- Szukamy ogrodu przyjaźni . Jesteśmy - ja Louis i od mojej prawej Akira,Alex,Hajam,Ahmad,Frodo .
- Co tu robicie ? - Pytał dalej .
- Szukamy Księżniczki Miłości . - Odpowiedziałem .
- Mówiono mi ,że tu przyjdziecie , a więc wchodźcie ,ale wam nie ufam .
- A kim jesteś ? - Zapytała Akira .
- Księciem nieufności . - Odpowiedział zły . - Idźcie już .
- Ok . - Powiedziała Hajman i ruszyliśmy . W środku rozciągał sie piękny ogród ,a na środku siedziała wilczyca ...
- Kim jesteście ? - Zapytała serdecznie .
- Jesteśmy ja Louis , a od prawej ... - Zaczął znowu Louis .
- Nie mówcie wiem , o tym , ale co chcecie ? - Zapytała znowu .
- Szukamy wskazówek żeby odnaleźć księżniczkę dobra .
- Powiem wam ją i zmykajcie ,bo nadciąga zło , które może wam pokrzyżować plany ...
Są dwa lasy i dwie drogi ,
W jednej czają się smoki ,
Trzeba wybrać odpowiednią ,
Bo będzie to chwilą ostatnia .
Powiedziała i gdzieś nas przeniosła . Pojawiliśmy się na polanie . Były dwa lasy i dwie drogi jak powiedziała . Obok Akira zauważyła tabliczkę i przeczytała :
- Jeśli chcesz iść dobrą drogą drogą ,
 Za pan brat się weź z przyrodą.-Co to znaczy ?
- Eeeeeee  może mamy przytulić drzewo ?- Zapytał Louis i przytulił drzewo , a ono dało mu z liścia.
-Louis ! - Krzyknąłem ,bo tak dostał,że aż poleciał trochę .
- Łał, co to było ? - Zapytał .
- Ent . - Odpowiedziała Akira .
- Ent? - Zapytał Louis ze zdziwieniem . - A co to jest ?
- No właśnie . - Dodałem .
- Żyjące drzewo . -  Odpowiedziała .
- Tak jak wodne ? - Zapytał znowu Lou .
- Nie ,ent umie chodzić .I uderzać .
Ent właśnie się zamachnął i chciał znowu uderzyć ( tym razem we mnie) ,ale zatrzymał się .
- Akira ? - Zapytał ent .
- Arbor ? - Zapytała .
- Wy się znacie ? - Zapytałem . Jednak jako odpowiedz usłyszałem .
- Co Cię tu sprowadza ? Skończyłaś już podróżować ?  - Zapytał Akirę ent .
-Mam misję . Tak , byłam już chyba wszędzie ,nie ma miejsca gdzie nie mam znajomych , znam zaczynając od krasnoludów kończąc na entach więc wiesz . Zostałam towarzyszką Alex'a - wskazała na mnie - bo uratował mi życie .
- Pierwszy raz ktoś uratował Ciebie ? - Zapytał Arbor z uśmiechem i zdziwieniem .
- Tak . - Odwzajemniła uśmiech . " Ciekawie będzie z nią podróżować ." Pomyślałem .
- Nie chcę przeżkadzać ,ale mamy misję .- Przerwał im pogawędkę Lou .
- Pewnie szukacie drogę . - Powiedział ent wskazując na znak ,który czytała Akira .Potem zwrócił się do niej i powiedział - Pomogę Ci to i tak nie wystarczy żebym Ci się odwdzięczył za uratowanie życia ,ale przynajmniej tyle mogę zrobić .
Potem pokazał nam drogę i ruszyliśmy dalej .
<Louis ,co było dalej ?>
Książę nieufności :

Księżniczka przyjaźni :
http://streemo.pl/Image/21916_m.jpg
Ent:
http://images.wikia.com/lotr/pl/images/c/ca/Ent.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz