sobota, 27 kwietnia 2013

Od Arashiego CD Histori Morigan

- No…. a.… ty… wiesz… też? - Zapytałem .
- Ja też. – powiedziała .
Przez chwilę stałem . Przez chwilę nie docierało do mnie to co przed chwilą usłyszałem . Stałem i stałem , i stałem. Nie mogłem uwierzyć ,że ona też mnie ... Kocha? Tak . Poczułem dziwne ciepło w sercu i na chwilę zamarłem .Poczułem to co kiedyś . Radość .Tak - radość . Tak dawno nie miałem styczności z tym uczuciem . Uśmiechnąłem się ,a nade mną i Morigan pojawiła się piękna wielobarwna tęcza . A wokół nas wyrosło mnóstwo pięknych kwiatów . Było tu pięknie . Tęcza na tle wodospadu i kwiaty sprawiły ,że to miejsce wyglądało jak raj . Uśmiechnąłem się . Nie wiedziałem co powiedzieć . Morigan się rozejrzała , pewnie była tak zauroczona tym widokiem jak ja . Nigdy nie byłem taki radosny . Nie wiem czy Morigan też była taka szczęśliwa,ale ... postanowiłem tego nie sprawdzać to ,że się ma niezwykłe umiejętności to nie znaczy ,że musisz je używać . Z uśmiechem podszedłem do niej i ją liznąłem w policzek . Byłem radosny jak nigdy . Może Waru coś tam sobie mruczał ,ale ja go wogle nie słuchałem . Byłem zakochany . Jakie to cudowne uczucie. Przypomniała mi się piosenka , którą kiedyś nuciła mi mama . "Czemu by nie ?" Pomyślałem . Rozejrzałem się . Nikogo w pobliżu nie było . A potem zacząłem śpiewać "Miłość rośnie wokół nas " ...
< Morigan co dalej ? ;) >
http://www.youtube.com/watch?v=0cZ6KVd7N5w
Miłość rośnie wokół nas ( nie śpiewałem pierwszej i ostatniej zwrotki ( Śpiewałem tylko to co lwy) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz