niedziela, 14 kwietnia 2013

Od Rose/Lili CD Historii Arashiego i Morigan

* Od Rose
- Możesz wejść ... O cześć Arashi ty też masz sprawę ? Wchodźcie już po wszystkim .- Powiedziałam do nich .
- A co się działo ? - Zapytałem niezorientowany .
- Mamy nowych członków watahy . - Powiedziałam uśmiechnięta .
- Ok idziemy , a ty Rose ? - Zapytała Morigan .
- Nie ja zostaję , będę pilnować wejścia ... albo idę z wami.- Oznajmiłam i weszłam do jaskini .
* Od Lili
- Cześć Arashi , cześć Morigan co was tu sprowadza ? - Zapytałam .
- Eeeh , może niech Arashi mówi pierwszy ? - Zaproponowała Morigan .
- Mam towarzyszkę . - Oznajmił .
- Jestem Miyako , ale mówcie mi w skrócie Mi . - Powiedziała istotka , która wyszła zza Arashiego .
- Jestem Lilia . - Przedstawiłam się .
- A ja Morigan . - Powiedziała Morigan .
- Może zostać moją towarzyszką ? - Zapytał Arashi .
- Ja jestem Safi . - Powiedziała Safi .
- A ja Harry . - Dodał Harry .
- Miło mi was poznać . - Powiedziała Miyako .
- Oczywiście . - Odpowiedziałam na pytanie Arashiego .
- I ... No i ... Musze was uprzedzić ,że ... - Zaczęła Mi i opowiedziała Swoją historię .
- Nie martw się , nie wygonimy Cię z watahy tylko dlatego . - Powiedziałam , a Safi , Harry , Morigan i Arashi ochoczo przytaknęli .
- To wszystko Arashi ? - Zapytałam .
- Acha . - Odparł .
- Morigan , a co Ciebie tu sprowadza ? - Zapytałam próbując udawać niezwykle poważną alfę ;)   .
<Morigan co Cię do mnie sprowadza ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz