sobota, 16 lutego 2013

Od Alexa Wyprawa

Kiedy Lilia juz nam wszystko opowiedziała przyszła kolej na mnie , a gdy ja też wszystko opowiedziałem , postanowiłem się wybrać w pewną podróż ... Po drodze do lasu ( przechodziłem przez polanę ) spotkałem Dava .
- Gdzie idziesz ? - zapytał .
- Na poszukiwania . - Odpowiedziałem .
- Jakie ? - Zapytał znowu .
- Szukam Magicznej róży dla Lili . - Powiedziałam .
- Taka jaką mi dała , żebym zdobył Nimfadorę ?
- Nie inną , ta jest piękniejsza i nawet nie wiadomo czy istnieje . - A ja szukam fioletową prymulkę dla Nimfadory . - Uśmiechnął się ,żeby mnie pocieszyć . - Też nie wiem czy istnieje .
- To może poszukamy razem ? - Zapytałem , a on pokiwał głową. Po chwili szliśmy już przez las . A około dwóch godzin później byliśmy na pięknej polanie . Jaśniała ona kolorami . Były na niej chyba wszystkie rodzaje kwiatów na świecie ! Dave pobiegł w prawo , a ja w lewą . Nagle zauważyłem piękny kwiat mieniący się wszystkimi kolorami tęczy . To musiała być ta róża! Zerwałem ją i pobiegłem do Dave'a . On też znalazł czego szukał. Więc wróciliśmy . Lili bardzo spodobał się prezent . Cieszyła się jak szczeniaczek . Nie mogłem się powstrzymać i ja też zacząłem się cieszyć jak szczeniaczek . A po nas Mia i Rose .
                                          Zdjęcia :
Fioletowa Prymulka :
http://cdn26.ogrod.smcloud.net/t/photos/thumbnails/6809/prymulki_621x0_rozmiar-niestandardowy.jpg
Magiczna Róża :
http://www.tapeta-kolorowa-roza.na-pulpit.com/zdjecia/kolorowa-roza.jpeg
Łąka :
http://www.tapetenverlag.de/typo3temp/pics/5f939d2561.gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz