niedziela, 17 lutego 2013

Od Alexa

Kiedy Córeczki opowiedziały mi co się stało przeraziłem się . Gdzie jest Lilia ?  Muszę iść do Nimfadory , bo ... bo ona lepiej zna Lilię i może wyczuje jej aurę  . Zostawiłem dzieci i pobiegłem do niej stała na polanie i oczymś rozmyślała . Opowiedziałem jej wszystko co wiedziałem , a ona powiedziała :
- Czemu tego nie zrozumiałam wcześniej ? - Zapytała z żalem i poleciała . Wystartowałem za nią leciała ode mnie szybciej , ale w końcu ją dogoniłem .
- O co chodzi ? - Zapytałem .
- O ten tramwaj co nie chodzi . - odpowiedziała ze złością . Nic nie rozumiałem .
- Tylko ty mi możesz powiedzieć o co chodzi . - Powiedziałem błagalnym tonem .
- Nie jestem pewna ...
- Proszę  ....
- Sądzę ,że się zamieniła w  czarną wilczyce , a ja dopiero teraz zrozumiałam ,że to ona . - Powiedziała z wyrzutem .
- To nie twoja wina . Teraz jest wojna nie łatwo jest teraz o skupienie . Nawet Mia i Rose jej nie poznały nie martw się .
- Ale powinnam ją poznać ...
- Tak powinnaś . Gdybyś była jasnowidzem . To ,że poznałaś ją teraz świadczy ,że jesteście najlepszymi przyjaciółkami . I dzięki tobie i temu może uda nam się ją znaleźć ... - Powiedziałem .
- No dobra chodźmy .
< Co dalej ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz