niedziela, 24 lutego 2013

Od Alexa ( Mii i Rose )

Gdy tylko wstałem zauważyłem Mię i Rose krzątające się nerwowo po jaskini . Szukały ziół . Gdy Rose  zauważyła , że się obudziłem powiedziała :
- Możemy wziąść te zioła ? A i i idziemy załatwić kilka spraw , ok?
- jasne ... - Powidziałem , a ich już nie było .
                                 * Od Mii
Nagle się przebudziłam  . Śniło mi się coś  ... dziwnego ? Inaczej tego nie nazwę . Odwróciłam się i zobaczyłam , że Rose także nie śpi . Po chwili rozmowy okazało sę ,że miałyśmy ten sam  sen :
 Właśnie szłyśmy obok Safi , gdy nagle pojawił się jakiś wilk .
- Kim jesteś ? - Krzyknęła Rose .
- Co ty tu robisz ? - Zapytała ze strachem Safi .
- W końcu Cię wyśledziłem ... - Powiedział  z szyderczym uśmiechem . A potem zwrócił się do Rose - Shadow , jestem bogiem zła .
Chciał coś zrobić , ale nie wiem czemu, wiedziałam co się stanie więc ... Po prostu się obudziłam .
Rose miała ten sam sen . Nie wiedziałyśmy coś zrobić . Aż w końcu wpadłyśmy na pomysł . Złapałyśmy się za łapy i skupiłyśmy . W końcu się udało . Skontaktowałyśmy się z mamą telepatycznie , opowiedziałyśmy co się dzieje i poprosiłyśmy o pomoc . " Hmmm ... Mam pomysł . Jeśli się nie mylę ten wilk powiedział w tym śnie "W końcu Cię wyśledziłem (...) jestem bogiem zła . " , a na to możecie poradzić . Na półce leży stara księga . Znajdźcie w niej barierę ochronną  . Jeśli zdążycie , to Shadow nie będzie mógł się tu dostać , albo przynajmniej namierzyć Safi . Muszę kończyć , buziaki ! " Przekazała nam . Poszłyśmy po księgę . W środku znalazłyśmy to co nam kazała mama . Szybko zaczęłyśmy szukać potrzebnych rzeczy , a gdy tata się obudził zapytałyśmy czy możemy wyjść . Zgodził się . Ruszyłyśmy pędem szukać Safi .
- Może ona nam wyjaśni o co chodzi ? - Zapytała Rose . Biegłyśmy ( ja wolniej żeby Rose nadążyła ) . Nagle wpdłyśmy na Safi , która tak jak my z kimś rozmawiała .
- Po pierwsze z kim ty rozmawiasz i po drugie , musimy pogadać. - powiedziała Rose , która zdążyła wstać . Na pierwsze pytannie odpowiedzią był mały smok , który spadł na ziemie , a na drugie odpowiedziała :
- O czym ?
- O Shad'owie .- Powiedziałam spokojnie .
Miałam zamiar się dowiedzieć o co chodzi i opowiedzieć jej mój sen . Ona spojrzała na mnie i powiedziała :
<Co powiedziałaś ? Dokończysz Safi ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz