środa, 27 lutego 2013

Od Nimfadory, CD historii Dave'a

Może trochę przesadziłam, że tak naskoczyłam na Yuki. Szłam z Dave'm w stronę ich jaskini. Miał skupioną minę, podeszłam do niego.
- A ty co taki poważny?- zapytałam uśmiechając się.
- Hmm ja? niee- odpowiedział. Położyłam mu łeb na grzbiecie.
- Kocham Cię- Tak dawno mu tego nie mówiłam.
- Ja też Cię kocham kotku- uśmiechnął się i mnie przytulił. Kiedy doszliśmy zastaliśmy Rikę z Louisem. Podeszliśmy do nich.
- Cześć- powiedziałam.
- Hej Nimfadoro- zawołał Louis.
- Hej Lou, a ty jesteś Rika tak?- zapytałam serdecznie.
- Ttak- odpowiedziała.- To mogę tu zostać?
- Jasne, chciałam Cię tylko osobiście poznać- uśmiechnęłam się do niej.
- Ja i Nimfadora musimy już iść- powiedział Dave, a ja spojrzałam na niego pytająco. Kiedy odeszliśmy zapytałam.
- O co chodzi?
- < co powiedziałeś Dave?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz