niedziela, 3 lutego 2013

Od Lili, CD historii Alexa

Poszłam z Alexem na spacer .Gdy doszliśmy na piękną polanę Alex powiedział :
- Lilio , chcę Cię o coś zapytać . - Powiedział .
- O co ? - Zapytałam .
- Kocham Cię . Czy zostaniesz moją dziewczyną ? - Po tych słowach mnie zamurowało . Nie wiedziałam co powiedzie . W końcu zrozumiałam , że go kocham .
- Tak . - Powiedziałam wolno z miną bez wyrazu .
- Co ? - Najwidoczniej Alex nie mógł uwierzyć.
- Powiedziałam tak . Zostanę twoją dziewczyną .- Powiedziałam z uśmiechem . Alex chciał podejść , ale się zatrzymał . Zrozumiałam co chce zrobić więc podeszłam do niego i go polizałam . On się zarumienił i uśmiechnął . Byłam w siódmym niebie . Wróciliśmy spacerkiem do jaskini , a Alex , zachęcony wcześniejszym buziakiem polizał mnie na pożegnanie . Nie mogłam wytrzymać więc zaraz potem ( jak opowiedziałam o wszystkim Lisie ) ruszyłam do Nimfadory , akurat nie było z nią Dave'a. A ona siedziała z szczeniaczkami .
- Nimfadora ! -Krzyknęłam z wejścia .
- Tak ? - Zapytała z pomiędzy szczeniaczków .
- Jak nazwałaś szczeniaczki ? - Zapytałam .
- To jest Claudia , to Max , to Lucas , a to Eowina . - Powiedziała Nimfadora wskazując po kolei na szczeniaczki .
- Claudia , Max , Lucas i Eowina . - Powtórzyłam wskazując na szczeniaczki tak jak wcześniej Nimfadora aby zapamiętać ich imiona .
- Ale co Cię tu sprowadza ,bo raczej nie to .
- Nooo ... - Zarumieniłam się i powiedziałam . - Chodzę z Alexem! Przed chwilą wyznał mi miłość, a ja także go kocham .I od teraz będziemy mieszkać u mnie , ok ?
< Nimfadora jak zareagowałaś na tą wiadomość ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz