środa, 13 lutego 2013

OD Lilii CD Historii Louisa


Byłam przerażona . " Co jeśli coś mu się stanie ? Nie . Nic takiego się na pewno nie stanie on jest silniejszy . " Zaczęłam rozmyślać . W końcu się uspokoiłam . Louis wykierował tornadem w wilka . Wszyscy myśleliśmy , że ten atak załatwi wilka , ale owy wilk zrobił unik w ostatniej chwili .
- Nie tylko ty masz silne umiejętności . - Powiedział do Louisa jak do dziecka .
- Wiem .- Powiedział Louis naśladując jego ton . Po chwili wilk strzelił ogromną ognistą kulą . Louis zrobił unik  ale kula poleciała dalej . Leciała prosto na polankę , na której bawiły się dzieci !
- Oj przesadziłeś ! - Krzyknęła zdenerwowana Yuki . Ja pobiegłam w te pędy w tamtą stronę żeby zatrzymać kulę . A za mną popędziła Yuki . Jeszcze chwila i ... Ufff , na szczęście Alex zatrzymał kulę za pomocą wodnej ściany .
- Co się dzieje ? - Zapytał zdziwiony .
- Nie teraz . - Krzyknęłyśmy na raz z Yuki biegnąc w stronę walczącego Louisa .
< Kto chce dokończyć  ? > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz