poniedziałek, 25 marca 2013

Od Yuki, CD historii Arashiego

Zauważyłam, że White się troszeczkę zarumienił.
-Ja nie umiem latać powiedział...
-Nie szkodzi, wezmę Cię-odparła Morigan.
Widziałam, że chciał oponować, ale tego nie zrobił. Poszliśmy w miejsce gdzie wcześniej wlecieliśmy. Wzbiliśmy się w powietrze i po chwili byliśmy na górze. "Dziwne, przecież spadaliśmy strasznie długo"-pomyślałam.
-Dobra, szukamy Arashi'ego-powiedziała Morigan.
Szliśmy przez las długo, aż zobaczyłam dorodnego królika. Puściłam się biegiem i prawie go złapałam. Niestety uciekł, bo usłyszał krzyk Arashi'ego:
-Zostaw go!
Spojrzałam się w jego stronę. Zrobiłam złą minę i odkrzyknęłam:
-Zawsze, gdy pojawiasz się na moim polowaniu, płoszysz zwierzęta! Czy czasem nie możesz zachowywać się ciszej?!
Chyba coś zrozumiał, bo się przymknął. Ja tymczasem dalej goniłam za królikiem.

(Ktoś dokończy?)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz