piątek, 29 marca 2013

Od Arashiego/Waru CD Historii Morigan

Kiedy doczłapaliśmy się na górę zapytałem w myślach Waru :
" Znasz tą Melitele ? " Odpowiedział mi " Mieliście się nie dopytywać i tak . To była nasza nauczycielka" .
- Myślicie ,że nam powie kto jest ty "wybrańcem"? - Zapytałem na głos .
- Jasne, ma u nas dług . - Powiedziała Morigan . Uznałem ,że to Alisa .
- To co u was wszyscy mają długi ? - Zapytała Morigan .
-  Żebyś wiedziała . - Odpowiedział Waru .
Weszliśmy do środka .
- Kim jesteście ? - Zawarczała jakaś wilczyca .
Waru przejął nade mną kontrolę , a Alisa zapewne nad Morigan.
*Z punktu widzenia Waru :
- Waru ? Alisa ? - Zapytała zdziwiona . - O co tu chodzi ?
Alisa jej opowiedziała , a ja stałem i patrzyłem . Zbytnio mi się udzieliło przebywanie z Arashim .
- A ty Waru ? Czemu nic nie mówisz ? - Zapytała mnie .
- A po co mówić ? Skoro już wszystko wiesz ? - Zapytałem logicznie .
- Ty tak samo jak Alisa zostawisz ... no tego wilka jak skończysz swoją misję ?  - Zapytała .
- Po pierwsze nie mogę . Po drugie ja nie mam misji , co najwyżej pomogę Alisie .  - Odpowiedziałem .
- Czemu ? - Zapytała Alisa , a Melitele'a tylko na mnie patrzyła zdziwiona .
- Zostałem "demonem" . - Powiedziałem trochę z dumę i trochę ze złością , a one wytrzeszczyły oczy .
- Ty ? - Zapytała Melitele'a .
- Yhm . - Przytaknąłem .
- Ale byłeś takim dobrym szczeniakiem ... - Zaczęła znowu .
- No , widocznie byłem . - Powiedziałem akcentując słowo "byłem" .- Zmieniłem się . A poza tym to było do przewidzenia . Nie wiecie co to znaczy słowo Waru ? ( japoński : zły , zło ) .
" Pamiętasz po co tu jesteś ? " Przypomniał mi Arashi .
- No tak , ale ... - Zaczęła Melitele , ale nie dokończyła . - Po co tu jesteście ?
- Jesteśmy po ... - Zaczęła Alisa .- Musimy wiedzieć kim jest wybraniec .
Melitele'a na chwilę straciła mowę ,a potem powiedziała ...
<Alisa , co ona powiedziała ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz