sobota, 30 marca 2013

Od Yuki


-Chcesz się bić? Ok-nie czekając ani chwili dłużej, zmieniłam się w smoka i się na niego rzuciłam. Jednak nie doceniłam go. Zrobił unik i rzucił się na mnie. Próbowałam go strącić, jednak w tej postaci nie mogłam tego zrobić. Nie mogłam się przemienić, bo bałam się, że jako motyl, mnie po prostu zgniecie. Zmieniłam się znowu w wilka. Ugryzłam go w gardło, a on ryknął przeraźliwie. Miałam nadzieję, że umrze, ale machnął tak mocno łapą, że traciłam przytomność. Nagle usłyszałam głos innego wilka.
-Co ty robisz?!
To był głos bardzo mocny, ale dziewczęcy. Nieznacznie spojrzałam się w tamtą stronę i zobaczyłam samicę o ciemnym futrze. Skoczyła na zdziwionego przeciwnika i wykręciła mu głowę. Spojrzała na mnie i się uśmiechnęła.
-Spokojnie, tylko sobie pocierpi przez miesiąc. Potem jeśli będzie mieć szczęście, umrze.

(Forest, dokończysz?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz