czwartek, 28 marca 2013

Od Morigan, CD historii Arashiego


- Coś się… stało?- spytałam
- Ja… nie… bo… - jąkał się.
- Mów. – powiedziałam stanowczo, ale COŚ znów się odezwało. – Odczep się wreszcie!!!
- Co?? – krzyknął Arashi zdziwiony
- Nie do ciebie! Czego ty chcesz?! – krzyczałam. Usłyszałam: „Jestem Alisa, i gdybyś nie zauważyła, siedzę w twojej głowie” – powiedziała oburzona. „Ale czemu nie chcesz wyjść?!” – nadal krzyczałam, tym razem w myślach. „Jesteś mi potrzebna do pewnego celu. Gdy dojdziecie do jaskini, przejmę nad tobą kontrolę” – oznajmiła i umilkła.
- O co chodzi? – spytał Arashi
- W mojej głowie siedzi jakaś Alisa, i mówi mi co mam robić! – mówiłam już porządnie zła. „Ty sobie uważaj, bo poprzez ciebie zrobię coś, czego będziesz żałować” – powiedziała Alisa.
- Yyy… Bo we mnie siedzi taki Waru…. – zaczął Arashi. „Waru? To mój… przyjaciel!” „Nie przestaniesz się wtrącać?” – spytałam w myślach.
- Dobra, później porozmawiamy. Ruszajmy do jaskini Upadłych. – powiedziałam i ruszyliśmy w stronę jaskini…
<Arashi, Waru, dokończycie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz