sobota, 9 marca 2013

Od Alexa, CD historii Yuki

Od Alexa CD Historii Yuki
- Wymyśliłaś bardzo ciekawą wersję , ale cóż ... ona się sporo różni od prawdziwej .- Powiedziałem .
- Tak? - Zapytała złośliwie . - To może nam opowiesz co się stało ?
- Hmmm...- Zacząłem się zastanawiać .
- Opowiadaj tato . - Ponagliła mnie Rose .
- Dobrze . - Zacząłem . - To było tak . W końcu Yuki pozwolono wejść do walki , bo nie szło nam zbyt dobrze . Cóż nasze siły  lotnicze były bardzo osłabione . Nimfadora walczyła na dole , Lilia i Safi gdzieś zniknęły , Harry wyparował ... a  więc zostaliśmy tylko ja , Luna i Louis . A więc Yuki dołączyła do nas . Walczyła ramię , w ramię z Louisem . Wcześniej omówiliśmy taktykę , której Yuki nie znała , a więc ona po prostu leciała z Louisem  . Ja poleciałem środkiem , a Luna po drugiej stronie . Wszystko idealnie wszyszło . Otoczyliśmy ich i zyskaliśmy przewagę . - Yuki zrobiła obrażoną minę . - Możliwe ,że w historii Yuki jest trochę prawdy , ale nie wszystko . Może teraz Nimfadora opowie co się działo na dole ? - Zaproponowałem .
< Nimfadora , co dalej ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz