wtorek, 12 marca 2013

Od Yuki

-Hej Morigan!-krzyknęłam.-Czemu jesteś mokra?
Nie czekając na wyjaśnienia, zrobiłam huragan. Coś tam krzyczała, ale nie było słychać. Gdy skończyłam, usłyszałam:
-Przegięłaś!
-Ja tylko chciałam pomóc-odpowiedziałam z miną niewinniątka.
-Złapię Cię!-krzyknęła Morigan, ale nie była zła.
-Tylko spróbuj!-zaśmiałam się. Zaczęłyśmy się gonić, gdy zatrzymał nas Dave.
-Może trochę ciszej? Claudia i Max są przeziębieni i mają gorączkę.
Morigan powiedziała, że w takim razie musi do nich pójść.
-Spokojnie, przecież pewnie zajmują się nimi Rose i Mia, prawda?-spojrzałam się na Dave'a. Był trochę zakłopotany, bo usłyszał za sobą piski i krzyki Rose i Mii.
-Hej wujku! Czemu nie jesteś z Claudią i Maxem?
Dave był wyraźnie zdenerwowany. Szybko się pożegnał i poszedł.

(Co się dalej działo, Morigan?)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz