czwartek, 28 marca 2013

Od Morigan, CD historii Arashiego


- Z tego co pamiętam, to krew smoka, ale chyba możemy dodać to na końcu. Teraz szukamy pięciu czarnych goździków – powiedziałam.
- Dobra. Wiesz gdzie je znaleźć? – spytał Arashi
- Tak mi się wydaje… Gdy byłam bardzo mała, znalazłam to miejsce przypadkiem. To w tamtą stronę – powiedziałam i polecieliśmy. Dotarliśmy na ogromną polanę pełną goździków, o wszystkich barwach świata. Pięć czarnych goździków było po jej środku. Pobiegliśmy i zerwaliśmy je szybko.
- Szkoda, że jest ich tylko pięć. Są takie piękne – westchnęłam. Odwróciłam się w stronę Arashiego.
- Może powinniśmy polecieć do jaskini i zanieść część rzeczy? Dużo ich się robi – powiedział
- Racja. Leć, ja poczekam – powiedziałam i przyglądałam się tym najpiękniejszym kwiatom świata. Po pięciu minutach wrócił Arashi.
- Orientujesz się, gdzie jest jaskinia Upadłych? – spytałam, gdy wylądował.
- Nie, ale możemy sprawdzić w księdze – powiedział. Okazało się, że trzeba skierować się na północ.
- To co, lecimy? – spytałam, po czym zamieniłam się w sokoła i wystartowaliśmy w ciemne niebo.
<Arashi, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz