wtorek, 5 marca 2013

Od Lili CD Historii Harrego

- Gdzie jest Safi!?
- Proszę Cię , nie zakradaj się do  mnie kiedy mam taki ciężki dzień jak dzisiaj . - Powiedziałam trochę zła .
- Gdzie jest Safi ?! - Zapytał znowu .
- Walczy z Shadowem . - Odpowiedziałam .
- Idę jej pomóc ... -  Powiedział , ale go złapałam . - Puść to moja ukochana ....
- I moja siostra ! - Przerwałam mu , a ona się zatrzymał . Skamieniał .
- CO ?! - Zapytał .
- Safi jest moją siostrą . - Powiedziałam . - Więc idziemy jej pomóc .
- Jea . Ruszamy na ratunek . - Powiedział . I zaczęliśmy biec .
- A wy tu czego ? - Zapytał Shadow , gdy nas zauważył .
- Na ratunek . - Powiedział odważnie Harry .
- He , he , he . Chcę to zabaczyć , za kilka sekund to wam będzie potrzebny ratunek . - Powiedział ze szkaradnym śmiechem .
- Co ty tu robisz ? - Zapytała Safi .
- Przybyłem Ci pomóc . Nie zostawię Cię samej w tak ważnej chwili . - Odpowiedział Harry .
- Nie zostawimy Cię Safi .  - Powiedziałam .
- Och jakie to wzruszjące . - Powiedział z udawanym wzruszeniem Shadow .
< Safi , Harry co się działo dalej ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz