piątek, 29 marca 2013

Od Alexa Ciąg dalszy nastąpił

- Co tu robisz ? Jak się nazywasz? I co chciałaś od smoka ? - Zapytałem ją .
- Szukam czegoś co mi zabrał smok . Jestem Akira . Coś mi ukradł .- Odpowiedziała . - A ty ?
- Usłyszałem krzyk . Alex .- Odpowiedziałem .
- Dziwne ... Może to chrapanie smoka ? - Pomyślała na głos . Nagle coś się wyłoniło z krzaków i ją złapało , a potem zaczęło z nią uciekać . Chciałem za nimi pobiec , ale za nim to zrobiłem w stwora trafił piorun.
- Nic Ci nie jest ? - Zapytałem Akirę .
- Jakim cudem ? - Zapytała zdziwiona . - Przecież to ja go wezwałam .
- Łał ... - Zacząłem . Potwór się poruszył złapał coś ostrego i skoczył na Akirę . Skoczyłem przed nią i w ostatniej chwili udało mi się zrobić tarczę .
- Z mojego lasu nikt nie wyjdzie zzzzzywy ! - Powiedział . Chyba nie umiał wymawiać "ż" .
- Lepiej stąd znikajmy . - Powiedziałem , ona mnie złapała i zniknęliśmy .
- Gdzie my jesteśmy ? - Zapytałem .
- Nie wiem . Przeniosłam się tam gdzie ty chciałeś . - Odpowiedziała .
- Czemu ?
- Od teraz będę Twoją towarzyszką . - Powiedziała udając obojętność . - Uratowałeś mi życie dwa razy .
Byłem ciekawy jak zareaguje na to Lisa , ale cóż ...Fajnie będzie mieć towarzyszkę . Chyba . Rozejrzałem się dookoła . Byłem w swojej jaskini .
- Rozgość się.- powiedziałem .Ona najpierw się rozejrzała . Pociągnęła nosem i zapytała :
- Ktoś tu jeszcze mieszka oprócz Ciebie ? - Zanim zdążyłem odpowiedziesz ona dodała - trzy wilczyce i ... magiczna tygrysica ?
Opadła mi szczęka :
- Łał , skąd wiedziałaś ? Zgadza się wszystko . Wilczyce to moje córki Mia i Rose , miłośc mojego życia Lilia , a tygrysica to towarzyszka mojej ukochanej.
Lwica się tylko uśmiechnęła i wyszła krzycząc :
- Idę po liście na posłanie dla siebie .
Nie martwiłem się do nią . Aż do chwili gdy usłyszałem donośne warknięcie i pytanie :
-Kim jesteś ?
Wybiegłem na zewnątrz i zauważyłem Louis'a . Zaatakował ją . Ona zrobiła szybki unik i już chciała strzelić piorunem ( albo czymś innym ) gdy krzyknąłem groźnie :
- Stop !
Oboje się zatrzymali i spojrzeli na mnie trochę przestraszeni .
<Louis dokończysz ?>

Ten stwór :
http://www.cgarena.com/gallery/3d/description/fullimages/gollum_fin2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz